joi, 14 martie 2013

Din septembrie pana la Eurovision

Mda, a trecut ceva timp. Timp, în care stările mele de "foarte ocupată" și "foarte leneșă" au alternat succesiv fără a lăsă un pic de loc pentru orice altceva. Nici acum nu am inspirația necesară de a scrie ceva dar m-a apucat un dor de a înșira cîteva cuvinte pe foaia virtuală, cel puțin pentru a nu îmi pierde de tot din îndemînare (sau neîndemînare). Două lucruri s-au întîmplat recent despre care aș vrea să menționez aici. Unul ar fi: lumea catolică are un papă nou. Cică are un program nou social, e împotriva avorturilor și urăște homosexualii. Astea două sunt by default la categoria "requirements" pentru a deveni papă. De parcă m-ar interesa. Celălalt lucru este reprezentantul României la Eurovision. WTF??? Pe bune? Ala? Piesa aia? Aia e muzica? Scheunatul ăla chinuit? A, pardon ... e contra-tenor. Nu mă pricep eu. Dar sunt sigură că nu aș vrea să ascult așa ceva la un concurs de  muzică pop. Părerea telespectatorului de rând. Nu expert în muzică, nici în concursuri internaționale, ci oarecum consumatorul final, căruia dacă piesa aia ii zgârie timpanele, o să pierdeți în semifinale cu 0. Ah scuze...probabil veți avea un 12 de la Moldova, din simpatie. Eh, și eu acum cu pretenții. De parcă ar fi avut de unde să aleagă. Cel mai probabil anul ăsta nu o să mă uit la Eurovision.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu