marți, 20 martie 2012

Romanul cu talent

După cum spuneam nu sunt fan TV.  Dar fiindcă îl am și e aproape de pat mai apăs din când în când butonul telecomenzii (și asta dacă o găsesc). Odată cu ultima vizita a mamei mele, am observat și eu ca vestita panaramă sau show televizat sau cum i s-ar mai zice, "Romanii au talent" e la a doua ediție. Pana aici nimic interesant. De fapt pana la sfârșitul showului nimic interesant, sau puțin ce sa îmi atragă mie atenția, pentru ca eram absorbita de altceva pe calculator în acest timp. Totuși ce am apucat sa aud la sfârșit, mi-a captat atentia. Nu am apucat sa aud numele participantului, iar ăștia de la ProTv au un site de doi bani, și mi-a fost destul de dificil sa găsesc înregistrarea cu acel concurent. Pana la urma i-am dat de capăt. Numele lui este Radu Ionescu iar el știe sa facă asta:


Numai înregistrarea aceasta am ascultat-o de câteva ori, nu prea am găsit alte înregistrări de calitate, dar sper ca v-a fi promovat suficient de mult cat sa ajungă un om mare, ca talent și pasiune are mai mult decât suficient.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu