vineri, 9 martie 2012

In cautarea rochiei perfecte

M-am pricopsit cu câteva nunti anul asta: 3 la care vreau sa merg (zic asa pentru ca pana acum aveam cam o nunta la doi ani), si a început si nebunia căutării rochiei perfecte.

Mai întâi pe net. Iar gândul mi-a rămas la o rochie care probabil  nu va fi niciodată in România sau chiar dacă ar fi, ar avea un preț cant sa îmi iau eu 10 rochii fiecare nu mai puțin de 200 de lei. Inca câteva de la Ivory.



Rochiile de mai sus aduc aceeași fericire la buzunar, descrisa mai sus. Oricum, nu mi-am pierdut speranța și am început sa cutreier magazinele locale. Poate poate am un pic noroc. Deocamdată nimic. Aceleași rochii dintr-un material prost, înzorzonate pana la refuz cu paiete, margele sau fundițe tâmpite. Toată lumea face rochii pentru majorat/baluri de absolvire si orice petrecere ce implica teenageri. Apa chioara. O singura rochie a primit like-ul meu. Odată cu ea ar veni si o pereche noua de pantofi.  Dar nu îmi pierd speranța. Căutările continua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu