vineri, 10 februarie 2012

Racita

Am racit. Am facut si ceva la plamani, care nu stiu in ce fel imi afecteaza si capacitatea de  a sta in picioare si gandirea limpede. Ieri m-am incapatanat sa nu stau acasa si am mers la servici. Azi am hotarat sa nu merg. Decat useless la servici, mai bine acasa in pat...so azi am avut timpul meu sa mai fac ce vreau eu..am mai citit ceva plictisitor,am cautat sa vad in ce cazuri se poate folosi un serviciu wcf si am inceput sa revad "Sex and the city". Da, serialul. Am zis ca daca tot baga astia ACTA, cel putin sa ma pregatesc sa intru in legalitate, ca sa nu am un soc atunci cand nu va mai merge nici un torent, asa ca mi-am facut abonament pentru o luna pe un site cu seriale ca sa vad cum se temina (cand o fi sa se termine )" House", "Grey's" si "Desperatele". Filmele am sa le vad la cinema...parca e mai frumos la cinema decat acasa la laptop.
Maine are sa fie meetingul anti ACTA. Din cate am inteles in toata Europa. Daca o sa ma simt mai bine am sa dau o fuga. Pana atunci strig de aici "Jos ACTA! Jos ACTA!"(whatever that means)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu