joi, 23 februarie 2012

Cetateanul nemultumit: Un moment de fericire intr-o mare de zapada

Titlul cam romantico - pompos, insa aproape adevarat. Marea zapada nu a ocolit nici orasul meu dragut. Totul prea alb, prea luminos, prea blocat, prea multi nervi, masini inzepezite si baterii moarte. Eu sunt pieton, prin urmare nu am avut parte de frustrarile legate de automobile. Deodata mi s-a parut orasul mai liber chiar daca inghetat si rece. Oarecum am reusit sa ne facem carari batute prin mormanele de zapada si nu mi se pare o problema atat de mare cat ninge, de aia e iarna, dar la scurt timp au inceput sa curga frustrarile si a pietonilor. Masinile de deszapezit, aruncau zapada murdara de pe carosabil pe trotuar, peste cararile facute de oameni. Acum nu ca doar nu aveam pe unde sa mai mergem, ci daca incercai sa iti faci carare, te murdareai de la zapada amesticata cu noroi. Cum a ajuns pe trotuar, acolo a ramas noroiul. Autoritatile se indreptatesc: "Pai daca inca ninge ce rost are sa strangem zapada. Asteptam sa se opreasca din nins. Voi faceti ce vreti. Mergeti, inotati, tarati-va prin zapada."
Cam de doua saptamani mergem, inotam, ne taram prin mizeria din oras, mizeria domnului Nichita. Auzi domnule primar? Nu are rost ca e surd.
Mai nou, cam de ieri , patinam.
Azi am avut un moment de fericire, cat am mers cam 30-40 de metri pe o portiune de trotuar curatat. A fost un moment  in care m-am gandit ca nu e bine de votat primari cu deficiente auditive

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu