miercuri, 30 noiembrie 2011

Ultima zi de toamna

Azi e ultima zi de toamna. Si chiar seamana izbitor de mult cu ultima zi de toamna. Asa ar trebuie sa fie toate ultimile zile de toamna. 3 grade Celsius afara. Si soarele se mai iveste un pic dintre nori, ademenindu-ne afara. E un pacalici pe bune. Stai in casa, iar pe geam se vede o vreme frumoasa si placuta, cu toate ca pomii au ramas goi si nu mai e urma de verdeata. Totusi cand iesi afara e destul de rece si vrei sa te intorci imediat in casuta ta calda, ca sa admiri privelistea din balconul de la etajul sapte cu o cana de ceai fierbinte, certand pacaliciul galben.
Cel mai mult mi-ar placea sa stau langa un semineu, cu focul aprins...dar nu..pentru ca sunt la servici..poate la anul cand ziua de Sfantul Andrei va fi declarata sarbatoare nationala si vom fi "nevoiti " sa stam acasa. Sau la munte daca nu avem semineu acasa.
Tot timpul am avut o preferinta pentru ultima zi de toamna. E ca un moment de rascruce in fiecare an. Asa cum pentru unii e prima zi de primavara, asa pentru mine e ultima zi de toamna. Nu pot sa imi explic exact de ce, dar aceasta zi e un punct de referinta din calendarul imaginar. Oare toti au un calendar imaginar? Al meu e sub forma de cerc colorat : alb pentru iarna, verde pentru primavara, rosu pentru vara si galben pentru toamna, fiecare portiune colorata impartita in cate trei segmente, fiecare pentru o luna, astfel incat sa ma pozitionez corect in timp. Ei, cercul meu cumva incepe si se termina pe acest 30 noiembie. Mi-ar placea sa pot sa ii fac o poza. Deja s-au facut sase grade Celsius afara si e trecut de ora trei. Inca sunt culori afara si Appolo 440 in casti. Stop the rock!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu