vineri, 23 septembrie 2011

X-Men -First Class: Nu recomand

Dezamagita total. In seara asta am apucat si eu sa vad filmul. Am asteptat DVD-ul foarte entuziasmata. Dar acum imi pare foarte rau ca am pierdut acesta minunata seara cu acest film , in loc sa citesc ceva. Pana si
"X-Men Origins: Wolverine" mi s-a parut mai  bine realizat. Ma gandesc cam ce poveste ne-ar fi adus totusi Bryan Singer daca ar fi fost el cel care ar fi regizat acest ultim film. Sa recunoastem ca primele doua filme din seria X-Men te lasa mai mult decat "placut surprins" iar distributia nu mai zic.
In X-Men: First Class cam toata povestea pare trasa de par: pe unde se trece prea repede peste episod, prin alte momente apar dialoguri monotone si fara nici un sens.  Actiunile din film se succed rapid si fara finalitate. Pana si James McAvoy prin interpretarea sa parca se intreaba "ce drequ caut eu in filmul asta?". Senzatia finala e ca si cum regizorul ar fi vrut sa arate prea multe intr-un interval de timp cat mai scurt. Nu mai bine facea 2 filme? Si totusi , Matthew Vaughn a facut o treaba destul de buna in " Layer Cake" din cate imi amintesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu