marți, 6 septembrie 2011

Ca o groapa de gunoi


De cate ori vi s-a intamplat sa cumparati ceva -  haine, electrocasnice sau incaltaminte, si sa fiti nemultumiti de alegerea facuta din cauza defectelor pe care nu le-ati vazut de la inceput sau din cauza ca s-au deteriorat prea repede. Dupa astfel de episoade ne propunem sa cumparam ceva mai bun eventual mai scump. Dar se pare ca nu tot ce e mai scump si mai de "barnd" e neapart mai bun. Dupa multe "experimente" cu produse mai ieftine si mai scumpe am ajuns la o concluzie:"Romania - groapa de gunoi a Europei".



  Am cumparat de la un magazin care comercializeaza incaltaminte fabricata in Italina o pereche de cizmulite de toamna/primavara pe care am dat un car de  bani in speranta ca ma vor tine sezonul primavara/toamna..dar surpriza..nici macar la o saptamana a trebuit sa ii returnez pe motiv ca se desprinse talpa. Noroc ca sunt in garantie - ma gandisem eu atunci, si inarmata cu rabdare am intors incaltamintea-minune. Noroc nu a fost sub nici o forma..ca la doua saptamani de la reparatie a tebuit sa ii duc din nou la un cizmar de data asta...caci imi expirase garantia. Tot in acel magazin in primavara am vazut un pantof dragut, l-am probat, mi-a placut dar cand am cerut si perechea..surpriza ...era decolorata. Cand am intrebat ce s-a intamplat mi s-a spus, ca a stat in vitrina unui magazin din Italia si s-a decolorat de la lumina soarelui, dar ca se pot colora cu o crema pentru pantofi si mai am si un discount de 10% daca ii cumpar. LOL. Nu mai cumpar nici odata pantofi de la Il Passo.

  Cazul Bata. Pantofi de toamna...data asta fabricati in Romania. Talpa incomplet vopsita, pielea patata de lipici, talpa incorect lipita de restul pantofului - 3 defecte intr-o singura pereche - papuci care costa nu mai putin de 400 de RON. Banuiesc ca pentru magazinele din Romania nu se face nici un control al calitatii, ba mai mult : ce nu  trece de controlul calitatii pentru magazinele din vest se trimit in magazinele brandului in Romania.

  Nu ma vorbesc de autobusele si tramvaile cumparate la mana a doua dupa ce in orasele europene le-a trecut termenul de functionare de mult timp.Nici de magazinele pline de chinezarii la preturi exorbitante. Am umblat odata sa caut un cadou mai original pentru cineva si nici sa aiba stigmatul "Made in P.R.C.". Foarte greu am gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu